El rebost saludable desprès de les vacances

05/09/2016

Hola amics,

Avui us parlem dels aliments que no poden faltar al teu rebost després de les vacances.

Omple la nevera de fruites, hortalisses i verdures del temps, de proximitat i ecològiques.
També de lactis sencers, semi o desnatats depenent si necessites disminuir pes. No t'oblidis dels iogurts!
Evita productes calòrics i baixos en nutrients com ara els snaks.
Substitueix els embotits per carns fredes baixos en greixos, com ara el gall dindi.
Has de tenir també llegums: llenties, soja, cigrons, mongetes. Si no tens temps de coure-les, en els mercats les venen cuites i també envasades.
No t'oblidis dels cereals integrals que han de proporcionar-te una gran part de la teva energia. Exclou els refinats.
Com a font de proteïnes d'origen animal, compra peix de proximitat, ous del número 0 o 1, carns sense greix i aus sense pell.
Que no faltin les espècies, les plantes medicinals, i condiments. Així realçaran els sabors dels teus plats i evitaràs utilitzar massa sal.
Ja saps que sempre has de tenir al teu rebost oli d'oliva verge per a la preparació i condiment dels teus plats.
Ah! i la fruita seca: nous, avellanes, ametlles, etc, li donaran el toc final al teu rebost saludable.

Compartir