Galetes molt saludables per la petita Júlia

11/10/2015

Galetes aptes per tota la família! Sense sucre, ni ous, ni farina.... Ideal per nadons!

Elaborades amb ingredients tan senzills com la poma, pastanaga i civada, són font de fibra, vitamines del grup B, betacarotens, magnesi i zinc. 
 
Ingredients per 40 unitats:
 
1 kg de pomes
1 pastanaga mitjana
120 g. de flocs de civada
1 cullera de café de canyella
1 got d'aigua
1 culleradeta de llavors de chia (opcional, ens aporten omega 3 i 6)
 
Elaboració:
 
- Netejar, pelar i tallar a daus les pomes. Posar-les a una cassola amb l'aigua i el polsim de canella. Ebullició durant 15 min. 
- Escórrer les pomes, passar-les a un bol i batre. 
- Netejar,  pelar i ratllar la pastanaga. 
- Mesclar la compota de poma, la pastanaga ratllada i els flocs de civada.
- Amb l'ajuda d'una cullera donar forma a la mescla i posar a la safata amb paper de forn.
- Enfornar a 180 graus, durant 20-30 minuts.
   
  BON PROFIT!
 
Maria Cabrera. Dietista i Nutricionista.

Compartir