SALMÓ MARINAT

18/04/2017

Avui us expliquem una recepta fàcil i saludable: 

Ingredients per a 4 persones:

600 g. de salmó fresc

100 g. de sal

100 g. de sucre

Rucula

Oli d’oliva verge

Ciboulet 

Preparació:

Tallar el llom de salmó en dues parts iguals, posar un llom pell abaix, i cobrir amb la meitat de la sal i el sucre barrejats. Tapar amb l’altre llom, tornar a cobrir de sal i sucre, i tapar amb paper transparent. Posar un pes a sobre i deixar a la nevera unes 24h.

Transcorregut el temps, treure la pell i tallar en fines llesques o quadradets…al gust!

Emplatar acmpanyat d’una amanida de rúcula, ambo li d’oliva verge i ciboulet tallat finet.

Bon profit!

Valoració nutricional:

La carn del salmó és molt nutritiva: conté proteïnes d’alt valor biològic com també un tipus de greix omega 3, essencial pel bon funcionament del sistema nerviós, del cervell i de la circulació sanguinia.

Foto: <a href='http://www.freepik.es/foto-gratis/cocinar-la-cena-sobrecarga-deliciosa-gastronomia_1047169.htm'>Designed by Freepik</a>

Compartir